ERASMUS – MALAGA

Pierwsze dni mobilności uczniów ZSEiI w ramach programu Erasmus+ – praktyki zawodowe w Hiszpanii za nami. Oto krótka relacja naszych uczniów.
11 listopada wyruszyliśmy ku wielkiej hiszpańskiej przygodzie, najpierw z Giżycka autobusem do Gdańska, następnie samolotem do Malagi. W trakcie podróży punktualnie o godzinie 11:11 z okazji dnia niepodległości odśpiewaliśmy hymn. Na lotnisku wszystko przebiegło pomyślnie i sprawnie. Lot był dość przyjemny a warunki sprzyjały komfortowi lotu. Po przylocie mieliśmy krótkie spotkanie z naszą przemiłą koordynatorką P. Karoliną.
Następnego dnia mieliśmy cały czas na spokojną regenerację i eksplorowanie słonecznej Malagi. Udaliśmy się na promenadę gdzie odbyła się pokaźna sesja zdjęciowa, po której Polakos Grupos wróciło na obiad. Potem wyruszyliśmy na zamek Alcazaba. Droga na zamek była wyczerpująca lecz warta zachodu ponieważ widok budził podziw. W czasie wolnym, doszliśmy do konkluzji, że cynamonki są lepsze niż churrosy oraz to, że na pewno zapamiętamy wspólnie spędzone wieczory na patio. Dzięki naszym przewodnikom oraz męskiej intuicji udało nam się dotrzeć do naszych miejsc praktyk i poznać naszych pracodawców.
Wiele się działo, a to dopiero dwa dni naszego pobytu. Czekajcie na więcej historii… Buźka pa